Hej

snart är det jul här i vårt hus:)

Sitter i skolan och sliter med alla arbeten som ska snarast vara inlämnat, men min lilla hjärna är inte tillräcklig smart att hoppa från ämne till ämne så snart kommer det väl explodera där inne i mitt huvud:)

Nu vet jag när det är helg och inte helg, trist men ändå skönt (under min apu visste jag knappt att det var helg för jag jobbade två helger i rad:S )
ska dränka mina sorger för att jag har så mycket i skolan att göra, så de blir krogen med klassen eller bara sandra det får vi veta på lördag;) haha sedan ska jag slita röven ur mig lite till för att plugga::S AAAHHH .

jag måste snarast köpa mina julklappar det börjar bli kris, hehe, men det får väl bli på Ullared, billigt och bra;) hahah.. eller så få jag hitta kottar på vägen och slå in dem till nära och kära:)

Detta var allt från PatteLatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0