Jul, Jul, Strålande jul

Nu är jul firandet över efter all stress med att hitta de perfekta julklapparna och kläder till dagens händelse!
Jag och Anders firade jul hemma hos hans mamma och pappa (imorgon blir det hos mina) Tittade på kalle anka som var väl som vanligt, kanske som var lite tråkigt av att det är alltid samma gamla visa. Åt dopp i grytan för första gången, hmm vet inte riktigt, javisst det var gott men samtidigt var det något annat som var njaa.. skit samma.. öppnade mina fiiina paket. Mina fina paket var:

*beckham parfym o lotion
*lång tröja
*de nya wii fiit
*mys strumpor
*hårspray  och hårmouse som frisörer använder
*dvd. film  family guy säsong 1
*en kryssningresa;)
*och en bärbar data som jag har önskat mig hur länge som helt:D:D
*mm

flera julkappar imorgon när man ska hälsa på familjedelarna..
nu ikväll blir det bara att ta det lite lugnt:) min man har ju redan somnat så man kan ju alltid hoppas att de går någon bra julefilm ikväll:)

xx Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0