Fredag

Äntligen fredag så skönt, slipper man praktiken i tre dagar, ja tre för på måndag ska jag ta över Sandras ställe o vända de upp o ner;) hahahah not.. jag ska vara den underbaraste flickan de nånsin har träffat:)

tränade igår på sats, ett trevligt ställe:) hahha men igår gick vi även förbi >(kom ej ihåg va de hette) ett ställe där de bara var biffar, no way att jag går in liksom!! så vi sprang till sats:) att jag var slut sen när jag kom hem så jag fixade ihop lite mat snabbt och var i sängen kl 10, eehh JAG var i sängen då är ovanligt, men somnade så gott:)

träffade min kära lärare idag så jag tog med mig kaffe hemifrån o vi satt o snackade skit:) heheh

ska jbba imorron o de ska bli skönt att tjäna en extra slant till nästa månad, jag behöver verkligen pengar nu!! aah men jag klarar mig ändå barje månad:) jag är fan bäst!!


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0