Godmorgon

Då vaknade man halv elva idag pga att chefen ringde, alltid lika trevlig att prata med henne, hon frågade nämligen hur de är med mig och att hon såg att jag inte hade jobbat ett bra tag. Men de var inte hennes fel utan de var bemaninges fel som inte har ringt in mig. Men jag kan erkänna att de har varit skönt att få vara lite ledig nämligen:)

Idag blir de bio (har du hört ryktet om Morgan) det ska allt bli roligt:D ska gå med the twins och grannen:)

ska se om man ska plocka ner julgranen, det kommer se tomt ut i de lilla hörnet, frågan är inte om man ska ställa köksbordet där så det ser mysigt ut iallafall och att jag och Anders inte sitter vid vardagsbordet, vi är ju bekvämma av oss:)

Nej nu ska jag sluta skriva peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0