Måndag

Hemma idag för jag känner mig inte riktig frisk idag. Nyser som en apa, rinnande näsa, huvudet känns konstigt och jag mår allmänt dåligt.

Jaha vad mer kan jag klaga på;) hahaha.

Praktiken började förra veckan, hmm, det är ganska tråkigt där men får väl hålla en god min (som vanligt) för på nåt jävla vänster hamnar jag alltid på de sämsta praktikerna (förutom den första som jag har jobb på nu:) känns riktigt skönt) men det är som att typ alla mina lärare vet om att de är de sämsta plasterna så ger dom de till mig, eller så är de karman som styr mig så jag väljer de sämsta platserna. Men som "tur" är så är man hemma idag och jag är i och för sig ledig varje helg:) hehehe. ne men men.

Ska glo tv resten av dagen och dricka mycket varmt, för de tyckte min kära mor när jag pratade med henne precis:) mysigt:P men hon ville inte komma o ta hand om mig för hon hade några andra planer, riktigt trist faktiskt:S men hon är ändå så söt:D

love Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0