Måndag

då var det dags att jobba, känns som en evighet sen och man kanske har glömt allt;) hahaha nej de har jag inte gjort:P ska jobba 13-21 ändå ett lugnt schema kan man hoppas på och trevlig personal man ska jobba med.
Vaknade tjugo över tio, lite panik på tanke med att man skulle hinna duscha, äta frukost fixa till sig, fixa väskan så man har med allt mm.

Skola imorn, börja nångång lite över åtta:S kommer jag försova mig?? skulle fan inte förvåna mig, hahah men man kan alltid göra de bästa, ska fixa busskort idag på tanke med att nu är det inte köra bilen till skolan som man kunde innan, nej mitt och anders schema krockar med varandra så det går inte.

Nej nu ska jag tillbaka till mitt liv och sticka till jobbet

Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0