plugg plugg och ännu mera plugg

men jag orkar inte, är så jävla glad att snart är det studenten så slipper jag allt plugg.
in till stan idag för att byta anders glasögon för som sagt har han världens bästa flickvän som gav honom presentkort till nya glasögon;) HEHEHE.
Jag får då kanske boka tid för ansiksbehandling eller om man ska ta det efter praktiken:) få se hur man ska göra.
Jag ska även hitta ett puder för mitt är ju isönder så nu får man gå runt i solpuder istället, men de hoppas vi på att folk inte ser det:S hahaha men annars har dom något att skratta åt nu när dom ser mig;)

nu dom här två dagarna har jag varit sååå duktig och vaknat kl halv tolv båda dagarna;) hehe, men problemet är ju att jag somnar mellan 5-6 på morgonen:S hoppas man somnar lite tidigare idag så man kan få sin förbaskade skönhets sömn (även om jag inte tror på skiten)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0