Snart börjar skolan igen...

o fan så sover jag ändå till 1500 nästan varje dag, lycka till att vända på dygnet helvete!!
jag blir så förbannad på att dela tvätt stuga med andra nu, här går man ner till tvätten och ska tvätta sina snygga kläder men lik fan varje gång jag går ner så har dom inte sköljt av där man har tvätt pulver o medel, för helvete ska jag göra de varje gång??? töntigt är de bara. jaja skit samma.
Piss snöar idag så att man blir rädd, tom på balkongen glider man med morgontofflorna:S inte bra. men kan man verkligen klaga på något sådant vackert?? JAAA de kan man förhelvete jag vill ju för in i helvete inte ramla och slå mig.

Nej nu ska jag inte sitta här och klaga mer..
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0