Torsdag

En seg dag i skolan idag men de får man ta;) fick sluta tidiga för vi flyttade upp en lektion på en annan som vi inte behövde gå på. Höll på att somna den sista lektionen för jag låg i en säng i vårdsalen, hahahah men solen lös mig i ögonen så jag var vaken. Åkte in till stan med Sandra:) köpte mig ny halsduk, mössa och vantar. Gick till nästa affär som jag köpte en mascara för 99 kr, kome ej ihåg vad den heter men det är den gula som ska vara skita bra. Sedan fick jag min efterlängtade kalender, med Betty Boop på, hur söt som helst.

Försökte plugga lite idag på psykriatrin men lyckades inte så bra, kan ju inte så väl mycket om ämnet, men de får gå som det går:)

Men nu ska jag gå o lägga mig, snart kommer pojken hem så han kan värma mig, lite kallt inne i sovrummet.

xx Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0