välkommen 2010

Firade nyår med Älsklingen, en lugn kväll men det var det värt:)

Då var det dags jag Patrica ska gå ner i vikt o jag ska banne mig fan fixa de också:)
Jag ska bli en riktig pudding, men jag ska inte hålla på med alla dieter utan det får bli träning av hjälp av wii:)

Nu är det detta året jag ska ta studenten, please lord help me:) Jag kan inte själv fatta det att jag kanske aldrig mera ska gå till skolan, det känns rätt konstigt:S skit va fan ska livet ta vidare senare, utan allt plugg mm, att man ska börja jobba istället, tjäna riktiga pengar istället för att få hjälp av kommunen med studiebidrag och inacoderingsbidrag, men jag ska fixa det, jag ska bli den duktiga flickan:)
Men är det att jobba ino vården min grej, det hoppas jag iallafall, det är vad jag har utbildat mig till i nu tre år. Annars får man bara hitta något annat att utbilda på sig senare:)

peace out=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0